Thursday, June 14

postia cocopandalta!

Puhelimeen kilahti tänään ilmoitus postilta, että mun tilaama paketti on noudettavissa. Paketista paljastui mun ihka ensimmäinen poskipuna ja bronzeri!

Vaikka oon meikkaillut ainakin vuodesta 2012, en oo koskaan omistanut kyseisiä tuotteita - yksinkertasesti ei oo ollut vaan kiinnostusta käyttää sellaisia. Nyt muutama hetki sitten kuitenkin aloin pohtimaan, että mitä jos kokeilisin?

Aloin hullunlailla selailemaan nettikauppoja ja youtubevideoita. Oli yllättävän vaikeaa löytää sopivia tuotteita näin vaalealla ihonsävylle - tai no, ihan kuin muidenkaan sopivien meikkien löytäminen olisi yhtään sen helpompaa. Useiden videoiden jälkeen päädyin nähin kahteen tuotteeseen, jotka esittelen alla!



Internetin ylistämä Physicians formula butter bronzer löysi tiensä nyt myös mun meikkipussiin. Mun omani on sävyssä "bronzer", joka on siis yllättäen tummempi niistä kahdesta valittavasti sävystä. Luin että vaaleampi sävy taittaa vaalealla iholla helposti oranssihtavaan, joten päädyin tähän.

Tässä on hyvin voimakas, makea kookoksen tuoksu. Itse henkilökohtaisesti pidän kookoksen mausta ja hajusta, mutta tässä se on ehkä hieman äklömakea. Jos olet hajusteherkkä, niin en menisi suosittelemaan tätä!

Nopeasti kokeiltuna bronzeri tuntui todella pehmeältä, ja nimike "butter" kuvaa koostumusta loistavasti! Pigmenttiä oli melko vähän, mikä on hyvä bronzereissa - varsinkin kun olen aloittelija tämän kanssa..


Poskipunaksi valikoitui myös netin mukaan tunnettu Milani baked blush! Aivan ihana, heleä ja persikkainen poskipuna antaa ihanaa hohtoa ja hieman tervettä väriä kasvoille! Puna on säyssä 05 Luminoso.

Oon aina vierastanut poskipunia, musta ne ei vaan yksinkertaisesti näytä hyvältä. Mun mielestä poskipuna sopii tosi harvoille. Ajattelin omalla kohdalla niin, että koska olen niin kalmankalpea, väri voisi tehdä hyvää kasvoilleni.

Odotan innolla sunnuntaina tulevia serkkuni rippijuhlia, jonne ajattelin meikata. Itse meikistä on todennäköisesti tulossa kokonainen postaus, jossa käytän aikaisemmin esittelemiäni Makeup Revolutionin meikkejä, kuin myös näitä kahta ihanuutta!

3 comments:

  1. Odotan innolla että nään kuinka nämä sopivat kasvoillesi. Tykkään muuten sun blogissa näistä pyöreän mallisista kuvista. <3

    ReplyDelete
  2. Poskipuna on kyllä itseäkin vähän pelottava meikki, mutta oon huomannut sen tuovan oikein käytettynä kasvoille tosi kivasti piristystä :) Jäin lukijaksi, ihana blogi sulla ja komppaan Karitaa kuvien suhteen <3

    https://mietinsinua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mulla taas posket punottaa aika paljon ilman, että laitan edes poskipunaa. Noin vuosi sitten laitoin vähän poskipunaa mutta tajusin ,että olin laittanut sitä liikaa. Sen jälkeen en ole poskipunaa käyttänyt.

    ReplyDelete