Monday, June 11

miten mun kesä on mennyt? mitä on tulossa?

Rauhallisesti, mutta hyvin. En oo varmaankaan ikinä mun mihinkään blogiin kirjoittanut ihan vain kuulumisia, joten ajattelin että sellaisen toteuttaminen näin kesän alussa voisi olla ihan sopiva ajankohta. Tässä sitä kesälomalla lusitaan ja odotellaa syksyllä jälleen alkavaa yhden jakson koulupätkää ja sitä seuraavaa työjaksoa.

Ollaan tässä jännän äärellä, sillä ostin joku aika sitten terraarion. Nyt olisi seuraavana missiona täyttää se tarvittavilla esineillä ja ominaisuuksilla ennenkuin kilpikonna muuttaa meille. Aikoinaan mulla oli lähes kymmenen vuotta vanha parta-agama, jonka johdosta ihastuin täysin matelijoihin ja konnasta olenkin haaveillut jo pidemmän aikaa. Innolla odottaen siis uutta perheenlisäystä!

Kesätöitä tuli myös haettua useammasta lvi-firmasta eri alueilta Jyväskylässä - huonolla menestyksellä. Kyselin tiedostaen liian myöhään jonka vuoksi ihmettä joutui odottaa mikäli olisin johonkin päässyt. Mahdollinen paikka kuitenkin syksystä eteenpäin löytyi, ja olenkin heihin yhteydessä sitten koulujen aluettua! Toisaalta on ihan hyvä lomailla nyttemmin ja viettää laatuaikaa niin poikaystävän kuin vanhempieni kanssa - silloin kun satun jaksamaan heille lähteä, toisella paikkakunnalla kun asuvat. Viime vuonna mulla ei ollutkaan kesälomaa ollenkaan, vaan paiskin töitä kaivoissa ja viemäreissä huhtikuun alusta elokuuhun saakka.

Aloitin myös bujon, eli bulletjournalin tekemisen ihan vain testimielessä! Aikaisemmin kohauttelin olkiani idealle, mutta päätin ottaa enemmän selvää koko hommasta ja pikkuruinen mielenkiinto heräsi.

Käytiin ostamassa äidin kanssa mulle pieni kovakantinen, musta vihko johon sitten liimailin kiiltokuvia kantta koristamaan. Itse sivuja pääsin sörkkimään jo vesiväreillä. Varmasti tulen tekemään erillisen postauksen tästä vielä, näyttäen miltä näyttää just mun bujo; kuinka olen sen koristellut ja täyttänyt!

Enpä oo vielä oikeestaan tän enempää kesällä ehtinyt keksimään ja tekemään. Alustavasti nautitaan toivottavasti hyvistä säistä ja seurasta. Myös 18-vuotisjuhlat häämmöttää jo!

Sydämellä, Tessa.

No comments:

Post a Comment