Sunday, June 10

streched ears; yass or pass?

Venytetyt korvat jakaa mielipiteitä monessa eri ikäluokassa, yleisimmin vanhukset tai muuten vaan aikuiset on ihan kauhistuneita aina mun korvista, jos mulla sattuu olemaan hiukset ylhäällä - äiti yökkii näille.

Mua ei oikeestaan ennen kiinnostanut venytykset - tai siis olihan ne sillonkin jo nättejä, mutta äiti kielsi jyrkästi, että en varmasti tee sellaisia "persereikiä" korviini. Noh, nyt lähempänä täysi-ikäisyyttä uhmasin vanhempiani ensimmäistä kertaa kehonmuokkauksen suhteen ja tilasin ensimmäiset, ihan minimini venytykset. Voi päätelläkin, että venytetyt korvat on mulle yass. Vaikka niistä kovasti pidänkin, on munkin mielestä liika liikaa. Mulla itsellä on tällä hetkellä molemmissa korvissa 18 milliset venytykset, ja tykkään pitää näissä tunneleita. Aloitin venyttämisen syksyllä 2017 ja tässä sitä ollaan odottelemassa, että posti toimittaa mulle 20 ja 22 milliset korut. Nämä edellämainitut koot on mulle aika maksimit - 25 milliä menee juuri ja juuri hyvän maun rajoissa.

Monilta kuulee kommenttia, kuinka korva näyttää kamalalta ilman korua, kun se on vain löysä iholärpäke. Niinhän se näyttää, mutta harvemmin kukaan venyttänyt hengailee ilman koruja, ellei kyseessä ole ihon palauttaminen entiselleen - kyllä, sekin on mahdollista! Ja kyllä, näiden venyttäminen sattui, ja paljon. Paljon vauvaöljyä, saunomista sekä rasvaa, ja hiljaa hyvä tuli! Mua itseä innostaisi paljon kirjoittaa lisää kehonmuokkauksesta, esimerkiksi mun omista lävistyksistä ja ehkä venytyksistä vielä lisää, lisäten hoito-ohjeita ja vinkkejä. Jos lukijoita kiinnostaa lukea näistä aiheista, niin hihkaiskaapa! Mutta entä te, yass on pass?

Sydämellä, Tessa.

7 comments:

  1. Hei ensiksi pakko sanoa, että sun kirjoitustyyli on tosi kiva! Toi esittelypostauskin oli tosi mielenkiintoinen ja blogin ulkoasu on myös nätti! :)

    Ja vastaus tän postauksen kysymykseen, mulle itselleni venytykset on pass, mutta ne ei oikein mun tyylin sovi! Mutta niille jotka niistä tykkää, niin ehdottomasti yass! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai että, kiitos paljon ihanasta kommentista! <3 on totta että tyyli vaikuttaa kamalasti siihen sopiiko niinkin pieni asia kuin suuremmat reiät korvissa koko kokonaisuuteen! :D

      Delete
  2. Mulla oli toi ihan sama asenne ku sulla ennen ku sit ite lähin venyttämään korvia xD Tajusin että se on parempi vaihtoehto perus korviksille, joita en muutenkaan käyttäny. Oma äitikin samoin yökkäili tälle valinnalle, mutta pari viikkoa sitten pääsi hänen suustaan että pitiäisikö hänenkin kokeilla. Hämmennys oli kyllä suuri.
    Itellä on tällä hetkellä 10mm, sillä laiskuus iski siinä vaiheessa. Pitää kyl käydä uusia ostamassa ja venyttämässä sillä kymppeihin ei oikeen löydy mitään kivoja helyjä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meijän mamma ei ikimaailmassa sanois mitään tollasta, se edelleen yrittää taivutella mua ottamaan nää kokonaan pois! :D mutta joo, mitä isommat niin sen kivemmalta esim jotkin kuvalliset blugit näyttää!

      Delete
  3. Sun blogin ulkoasu on todella ihana, tykästyin siihen samantien astuessani sun blogiin. Mun mielestä venytykset on kivoja, mutta omaan tyyliini ne eivät sopisi.

    ReplyDelete
  4. Mä olen aina rakastanut venytyksiä, mutta mun ihoni ärtyy tosi helposti. Pelkät peruskorviksetkin aiheuttaa mulle kauheasti ongelmia, joten venyttämään en varmaan ikinä pysty. Mä korvaan tätä lävistyskaipuuta tatuoinneilla :D

    ReplyDelete